Forlader i google/youtube ?

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Kontakt:
Forlader i google/youtube ?

Indlæg af scootergrisen » 19. nov 2013, 18:41

Jeg er ved at downloade og slette mine videoer på youtube da jeg er træt af deres konstante spørgsmål om at man skal udlevere private oplysninger og selvom man vælge nej så spørger de bare igen og igen og igen og igen og dråber var at i sidste uge kan jeg ikke længere skrive kommentar på videoer jeg selv har uploadet uden en google+ konto med alt hvad det indbærer af manglende privatliv.

Er der andre herinde som har fået nok af google/youtube og har eller tænker på at slette deres konto ?

Brugeravatar
Pennywise
Entusiast
Entusiast

Re: Forlader i google/youtube ?

Indlæg af Pennywise » 19. nov 2013, 18:57

Ikke umildbart men bruger det også kun for sjov indtil videre. Havde godt nok planer om at bruge youtube i forbindelse med min side.

Tror næsten jeg er nødt til det så lyder til jeg også er nødt til at finde mig i dem og alle deres regler.

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af scootergrisen » 19. nov 2013, 19:41

Så har jeg slettet google analytics. Væk med det lort.
De kunne sikkert finde på og injecte reklamer på hjemmesiden engang uden at man ved det.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 19. nov 2013, 20:45

Jeg har godt oplevet problemer som dette, og ja, det er sq pisse irriterende! Jeg tror jeg har 3 google profiler og specielt når jeg logger på youtube skal der vælge accepteres og jeg skal komme efter dig... Jeg har dog ikke forladt dem af den grund, for kan sq ikke undvære deres services.

Specielt Analytics vil jeg meget nødigt undvære, for det er godt nok et lækkert stykke webmaster-værktøj! :P

Besvar