Diskussions server (Prøver det sku).

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
cristian
Moderator
Moderator
Kontakt:
Diskussions server (Prøver det sku).

Indlæg af cristian » 12. okt 2013, 11:52

Forums bringer folk med forskellige baggrunde sammen, hvilket bringer en masse spændende diskussioner.
Men tit of ofte har (selv) man også brug for bare at kunne diskuterre et længer emne og / eller prøve forskellige løsninger(tinke).
Hvor jeg har valgt at oprette en TeamSpeak 3 server, som jeg blandt andet selv ville bruge, som skulle gøre det muligt at diskuterre emner og løsninger,
lidt mere dynamisk. Hvor en session mellem to maskiner også skulle være muligt.

Jeg ser også unge brugere på forummet, så diskussioner omkring uddannelse / kurser er en mulighed.

Mindre spørgsmål er også mere end velkommen. Selv har jeg hyppigt et spørgsmål som er så lille at det ikke er noget jeg gider at byrde et forum med.
Og så ender jeg med selv at researche mig frem til det(hvilket er godt og ondt).

Selv sidder jeg med en masse viden inden for et utal af emner med en 5 årig IT uddannelse og erfaringer fra arbejdsmarkedet(hvor jeg har lavet alt muligt).
Samtidig med jeg også suger en masse ny viden til mig, og at dele den viden mere effektivt og samtidig få noget den anden vej kunne være fedt.
I et miljø hvor man har mulighed for at stille et mere tilfældigt spørgsmål, og få et svar. End at skulle skrive en tråd om noget man ikke rigtig ved hvad skal indeholde.

Så til dem som har lyst, er i meget velkommende(i øjeblikket tillader jeg op til 10 brugere, hvilket kan udvides hvis det nogensinde når derop).
IP: 173.199.64.246:9222
Intet kodeord.

Serveren skal ikke tænkes som en erstatning til hvad Thomas har lavet med sit forum, men et supplement til de hyppige brugere.
Og Thomas er også være velkommen til at skrive den på sin side som en diskussions server der kan bruges som supplement til forummet.

Anyways, nu prøver jeg det. Og så må jeg se hvad det kan bringe hvis noget overhoved.

Vh
Cristian

Brugeravatar
Pennywise
Entusiast
Entusiast

Re: Diskussions server (Prøver det sku).

Indlæg af Pennywise » 18. nov 2013, 22:44

Lige umildbart er det ikke noget jeg personligt selv ville benytte mig af ( ihvertfald ikke p.t ) men det er da et rigtigt godt tilbud til folket syntes jeg.

Besvar