Hejsa
Jeg er rimelig nybegynder i prestaahop og jeg er løbet ind i et problem - hvordan får jeg navnet på hjemmesiden til at stå i browseren ?
Jeg benytter 1.5.6 version - og jeg har lavet en enkelt shop før hvor det vist gik automatisk - det var vers. 1.5.3
Er der nogle der lige kan guide mig ?
På forhånd tak !
Site id
- Daniel
- Admin

- Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
- Kontakt:
Re: Site id
Hvad tænker du helt specifikt med at navnet skal stå i browseren?
Er det sådan at din shops navn kommer til at stå i browserens titel?
Er det sådan at din shops navn kommer til at stå i browserens titel?
Hej Daniel
Ja præcis - nu står der jo blot Prestashop autoinst....... og det virker ikke særlgi godt !
Jeg syntes jeg har ledt i backoffice ( der befinder jeg mig bedst da jeg er rimelig ny i prestashop) og jeg har gjort det i version 1.5.3 men kan bare ikke huske hvor !
Ja præcis - nu står der jo blot Prestashop autoinst....... og det virker ikke særlgi godt !
Jeg syntes jeg har ledt i backoffice ( der befinder jeg mig bedst da jeg er rimelig ny i prestashop) og jeg har gjort det i version 1.5.3 men kan bare ikke huske hvor !
- Daniel
- Admin

- Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
- Kontakt:
Jeg må indrømme at jeg aldrig selv har arbejdet med Prestashop, så er ikke så godt kendt i det, men ud fra hvad jeg har læst mig frem til på nettet nu her, så er det noget som burde ske automatisk, så lyder næsten som en fejl i din installation.
Men har fundet denne artikel med hvordan du kan fjerne navnet fra din titel, så måske du kan gøre det omvendt, eller se om det er sådan, for så er det måske en fejl.
Men har fundet denne artikel med hvordan du kan fjerne navnet fra din titel, så måske du kan gøre det omvendt, eller se om det er sådan, for så er det måske en fejl.
altså er det den titel der bliver vist i fanbladet? i html ændre man den i <title> tagget, men er ikke sikker på hvor i prestashop du skal ændre det... Der burde være en generel instillinger tab, hvor du kan rette titlen