Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
-
Linnert - Begynder
Hvorfor kan jeg ikke logge in?
Følgende linie får jeg når jeg vil logge in på min side
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 875
Jeg har været udsat for en hacker tror jeg
Så hvordan klarer jeg lige den?
Mvh
Klaus Linnert
-
ThomasI
- Grundlægger

Det er svært at sige om det har været et hacker angreb. En ting er ihverfald sikkert, og det er at du ikke er den første der har haft problemet. Se her:
https://www.google.dk/search?q=Warning% ... ed+at++in+
Ofte er det en rigtig god ide at google de generiske elemeter af fejlkoden i Google - så kan man nemt finde hjælp til lige netop den fejl du har
Må ikke der er hjælp på nogle af de sider fra Google?

-
Linnert - Begynder
Rent faktisk får jeg nu dette:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-login.php on line 384
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-login.php on line 396
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 695
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 696
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-
includes/pluggable.php on line 697
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 698
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 699
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 700
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 703
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 704
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 705
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 706
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 709
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 710
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 711
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-config.php:91) in /home/www/bornholmer-sol.dk/wp-includes/pluggable.php on line 712
Jeg har forsøgt at lede på google, men det jeg får kan ikke bruges, har prøvet - så hvad nu lille du?
Mvh
Klaus
-
Linnert - Begynder
Hej Daniel
Tak for dit svar, men da jeg ikke har en twitter der ligger så hjalp dit svar mit ikke.
Mvh
Klaus