flytte sin hjemmeside over på en andet domain

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
dj2party
Begynder
flytte sin hjemmeside over på en andet domain

Indlæg af dj2party » 3. sep 2012, 08:35

Hej Nemprogrammering jeg er nu kommet så langt at jeg godt kan flytte det over på mit andet domain. Jeg vil gerne ha flyttet hjemmesiden over fra. dj-2-party.dk til dj2party.dk mit store spørgsmål er hvordan gør jeg det uden at skulle lave noget om ?

også har jeg også et andet lille spørgsmål. i min menu har jeg en der hedder lyd & lys og der har jeg 3 under menu'er jeg kunne godt tænke mig at hvis man kom til at trykke på lyd & lys at der så ikke skete noget. forstod i den ? :)

på forhånd mange tak! :)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: flytte sin hjemmeside over på en andet domain

Indlæg af ThomasI » 3. sep 2012, 09:40

Hmmm...tag at søg på nettet omkring det...evt youtube. Det er ret svært lige at give en kort forklaring på hvordan du skal gøre det her. :)

Men altså det handler jo i bund og grund om at du skal have flyttet alle dine filer først og fremmest, og du skal så derefter have oprette en ny db på det nye domæne som din side kan koble op til...

dj2party
Begynder

Indlæg af dj2party » 4. sep 2012, 21:23

Hej hvorfor har i gjordt flere af jeres videoer privat.? jeg kan se 5 der er privat :( øv øv øv øv øv

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 4. sep 2012, 22:44

hmmm...du burde kunne se alle videoerne her på sitet? - det er kun på youtube du ikke kan se dem alle mere...

Besvar