Grunden til dette er, at jeg tit skal bruge Internet Explorer til at teste mine hjemmesider i, og det har vi jo self. kun på vores stationære, og vi har altså ikke nok skrivebordsplads herhjemme til, at jeg sådan lige kan sidde med både min Mac og vores Windows og ordne det hver gang - det er VILDT besværligt!
Da vores computere jo self. er på samme netværk, vil jeg derfor gerne kunne bruge skærmdeling til at styre vores Windows fra, da det ville spare mig for meget tid og besvær - og det er NÆSTEN lykkedes.
Jeg har sørget for et password til vores hjemmedelingsgruppe, har vores Windows IP adresse, og jeg har også oprettet forbindelse til den. Jeg kan hente vores filer osv. derfra nu.
MEN .... Jeg kan ikke få skærmdelingen til at virke
Uuuhum - det har jeg jo selvfølgelig nemt ordnet på min Mac ved at gå ind i Systemindstillinger -> Skærmdeling og har slået den til osv., men hvordan dæææælen gør man det på en Windowsmaskine??
Kan man ikke godt det? Eller SKAL man installere VNC eller et andet skærmdelingsprogram på den?
Jeg vil MEGET MEGET gerne undgå at installere noget som helst software på vores Windows nemlig.
Så... Windows-eksperter?