Slå trådløs kommunikation til

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
Brugeravatar
PatricksGamerTag
Rutineret
Rutineret
Geografisk sted:Nordjylland, Visborg
Slå trådløs kommunikation til

Indlæg af PatricksGamerTag » 7. feb 2012, 19:25

Ja, hej nemprogrammering! Jeg har et lille problem med min computer..

Altså når jeg tænder min computer opretter det automatisk forbindelse til mit trådløs netværk.. Men så er problemet at den ikke opretter forbindelser kun finder dem... Så har jeg så fundet ud af at jeg kan højre klikke på mit lille internet symbol nede i hjørnet og så trykker jeg "Diagnosticere og reparere en internetforbindelse" hvor den så leder efter problemer så finder den godt nok et "problem" hvor den siger jeg skal slå "trådløs kommunikation" til..Når jeg så gør det for jeg en fin forbindelse...Men mit spørgsmål er hvordan kan jeg få den til at oprette forbindelse vær gang jeg tænder min computer?
Har søgt på Google men har ikke rigtigt fundet noget der kan hjælpe mig...
Jeg køre på Windows Vista, hvis i vil vide det..

Håber en kan hjælpe :)
-Patrick

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Slå trådløs kommunikation til

Indlæg af Daniel » 7. feb 2012, 20:16

Hej Patrick.

Jeg kunne forestille mig at du har en knap på dit tastatur med et ikon lignende dette her (http://h10025.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Do ... 191954.gif).
(Tror at det er en af dem hvor du skal bruge din FN knap samtidig).
Den skal du trykke på og så burde det gerne være aktiveret hver gang du åbner computeren. :)

Mvh. Daniel

Brugeravatar
PatricksGamerTag
Rutineret
Rutineret

Indlæg af PatricksGamerTag » 7. feb 2012, 21:01

Hej Daniel

Jeg er sikker på at du har fat i noget af det rigtige. Men jeg kan ikke lige få det til at virke. Altså jeg har fundet http://h10025.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Do ... 191954.gif som er en form for knap man kan skubbe fra højre til venstre eller omvendt. Altså normalt er den tændt, så jeg prøvede at holde "fn" nede og slukke og tænde den der knap igen, og så genstartet min computer men det ser ikke ud til at virke... Gør jeg noget forkert? :)

-Patrick

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Indlæg af Daniel » 7. feb 2012, 21:15

Hej Patrick.

Jamen du er jo næsten i hus, det er fordi jeg har vænnet mig til kun at have knappen, men du har ret i at det andet også findes. :)
Når det er sådan en knap skal du ikke bruge FN knappen (du har ikke det der ikon på din knap F2?)

Men ellers så prøv at slå det fra og så genstart computeren, og så slå det til og genstart så, det er ikke sikkert det vil virke, men måske. :)

Brugeravatar
PatricksGamerTag
Rutineret
Rutineret

Indlæg af PatricksGamerTag » 8. feb 2012, 19:14

Nej min f2 knap er tom :s.

Besvar