Dolphin/1-click installering.

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
Heidi
Begynder
Dolphin/1-click installering.

Indlæg af Heidi » 8. jan 2012, 20:49

Hej,

Det er første gang, jeg skriver herinde, så jeg håber, at jeg er havnet det rigtige sted.

Jeg er kunde hos Meebox og har installeret dolpin via 1-click installering. Jeg er rimelig ferm til mange ting, men jeg er bange for, at det ikke helt holder med beskrivelsen 1-click installering.
Jeg håber jo lidt, at det hele kommer til at virke som det skal uden, at der skal gøres yderligere, men da jeg ikke har prøvet det før er jeg lidt på vildmark.
Skulle der være en rar gut eller gutinde herinde, som kan fortælle mig om der skal gøres mere. Er det tilfældet så vil jeg blive super glad, hvis du kunne klare den sidste del for mig, så jeg kan komme videre. Til gengæld vil jeg så kvittere med 6 mdrs gratis reklame på min side, når den er kørende.

:)

Mvh
Heidi

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: Dolphin/1-click installering.

Indlæg af ThomasI » 8. jan 2012, 21:27

Hej Heidi,

Velkommen til!

Hvad er det helt præcist du skal have hjælp til? :)

1-click install burde jo virke sådan at du kun skal klikke få gange og så er det hele sat op for dig...er dette ikke tilfældet?

Heidi
Begynder

Indlæg af Heidi » 8. jan 2012, 22:05

ThomasI skrev:Hej Heidi,

Velkommen til!

Hvad er det helt præcist du skal have hjælp til? :)

1-click install burde jo virke sådan at du kun skal klikke få gange og så er det hele sat op for dig...er dette ikke tilfældet?
Tak. Det er jo super godt det I har herinde og jeg henviser også ganske mange til jer. Håber at flere kan få glæde af, at I har formået at forklare tingene så selv et barn kan forstå det. For mit vedkommende nytter det ikke noget at læse mig frem til tingene. Jeg skal se, hvordan man gør og I har jo nogle fantastiske videoer herinde.
Det hele ser ud til at være installeret, men når jeg benytter det midlertidige link jeg har fået for at kunne se dolphin, så er der ikke så meget at se.
Jeg har så fået at vide, at jeg skal navngive databasen og af hvad jeg kan se, så har jeg også gjort det.

Det jeg ville høre, var bare om her er en, der lige ville tage et kig og rette lidt, hvis jeg har gjort noget forkert og så kvitterer jeg som lovet med 6 mdrs reklame som tak for hjælpen. Jeg skulle meget gerne nå frem til et resultat, hvor jeg logger ind som admin på selve sitet og derfra tilføjer de ændringer i dolphin som jeg har brug for. Den del har jeg gennemgået og det virker ikke til at være kompliceret.

Mvh
Heidi

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 9. jan 2012, 16:50

Jeg må indrømme at jeg aldrig har arbejdet med Dolphin før, så er ikke sikker på hvordan det fungere...

Ville gerne hjælpe dig, men må indrømme at jeg pt. bare virkelig har travlt så må desværre melde pas...

Men det kan jo være der er andre der byder ind - lyder ikke til at opgaven skulle være SÅ kompliceret... ;)

Heidi
Begynder

Indlæg af Heidi » 9. jan 2012, 19:00

ThomasI skrev:Jeg må indrømme at jeg aldrig har arbejdet med Dolphin før, så er ikke sikker på hvordan det fungere...

Ville gerne hjælpe dig, men må indrømme at jeg pt. bare virkelig har travlt så må desværre melde pas...

Men det kan jo være der er andre der byder ind - lyder ikke til at opgaven skulle være SÅ kompliceret... ;)
Jeg havde rent faktisk gjort det rigtig, så helt tabt bag en vogn er jeg åbenbart ikke. Nu er der bare et par småting, men dem tager jeg når siden er klar til at blive taget i brug. Nu skal jeg bare finde ud af, hvor jeg finder de mapper eller steder, hvor man redigerer fx betingelser og diverse tekst der allerede er skrevet.

cristian
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af cristian » 14. jan 2012, 00:33

Skulle lige finde ud af hvad Dolphin er.

Men det er altser et værktøj til at lave en social / dating mm. Hjemmeside. Jeg undrer mig lidt over hvad det er du gerne ville lave for en side.
Jeg har ikke selv erfaringer med Dolphin, så kan ikke sige om det er godt eller dårligt. Men deres egen beskrivelse er at det er den platform der er mest kendt i verden,
til at lave sociale / dating hjemmesider med. Og det virker lidt overdrevet. Da WordPress er det mest udbredte CMS system. Just saying.

Heidi
Begynder

Indlæg af Heidi » 15. jan 2012, 23:18

cristian skrev:Skulle lige finde ud af hvad Dolphin er.

Men det er altser et værktøj til at lave en social / dating mm. Hjemmeside. Jeg undrer mig lidt over hvad det er du gerne ville lave for en side.
Jeg har ikke selv erfaringer med Dolphin, så kan ikke sige om det er godt eller dårligt. Men deres egen beskrivelse er at det er den platform der er mest kendt i verden,
til at lave sociale / dating hjemmesider med. Og det virker lidt overdrevet. Da WordPress er det mest udbredte CMS system. Just saying.
Jeg skal ikke gøre mig til herre over, om det er verdens mest kendte platform eller ej. Det eneste der er vigtigt for mit vedkommende er, om det har de funktioner, jeg søger og efter at have studeret de forskellige muligheder, besluttede jeg mig for, at dolphin har det jeg har brug for :)
Jeg har fundet en hjælper, som jeg har indgået et samarbejde med, så nu er min forvirring forhåbentlig løst :)
Jeg kan godt forstå, at du er nysgerrig. Det er også spændende og forhåbentlig bliver det også godt :)

Besvar