Her de senste par dage har jeg gået og tænkt over et lille hjemmeside projekt som er:
Hvis du har lavet en hjemmeside du gerne vil sælge, hvor går du hen? Der er ingen steder hvor det handler om at sælge færdige hjemmesider.
Hvordan det virker: Man sælger sin side i et lille forum agtigt system for et bestemt penge beløb eller en form for aktion. Sælgerne skal inkludere billeder af siden, trafikken på siden, og mere.
-------------
Jeg er klar over det er et stort projekt, men jeg syntes det er en idé som nogen skal lave, så derfor vil jeg prøve at lave det.
Nå, men jeg skriver det her fordi jeg vil spørge om der er nogen der vil være med i projektet?
Jeg kan dsv. ikke rigtigt tilbyde nogle penge, men vis vi får den op at køre kan vi altid udtænke noget, vis du gerne vil have penge..
Hvis der er en der kunne tænke sig at hjælpe mig skal han/hun helst kunne noget af dette:
HTML
CSS
PHP
Det er ok vis du kun kan en af tingene..
Jeg kan selv noget PHP og HTML, men er dog ikke så god til CSS, så det vil være godt vis du kunne det
Nå men vis der er nogle der vil så er i velkommen til at skrive her i tråden eller kontakte mig på PatricksgamerTag@live.dk
-Patrick