Et hjemmeside projekt - Nogen der vil være med?

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
Brugeravatar
PatricksGamerTag
Rutineret
Rutineret
Geografisk sted:Nordjylland, Visborg
Et hjemmeside projekt - Nogen der vil være med?

Indlæg af PatricksGamerTag » 15. jan 2012, 19:36

Hej!
Her de senste par dage har jeg gået og tænkt over et lille hjemmeside projekt som er:
Hvis du har lavet en hjemmeside du gerne vil sælge, hvor går du hen? Der er ingen steder hvor det handler om at sælge færdige hjemmesider.
Hvordan det virker: Man sælger sin side i et lille forum agtigt system for et bestemt penge beløb eller en form for aktion. Sælgerne skal inkludere billeder af siden, trafikken på siden, og mere.

-------------
Jeg er klar over det er et stort projekt, men jeg syntes det er en idé som nogen skal lave, så derfor vil jeg prøve at lave det.

Nå, men jeg skriver det her fordi jeg vil spørge om der er nogen der vil være med i projektet?
Jeg kan dsv. ikke rigtigt tilbyde nogle penge, men vis vi får den op at køre kan vi altid udtænke noget, vis du gerne vil have penge..

Hvis der er en der kunne tænke sig at hjælpe mig skal han/hun helst kunne noget af dette:
HTML
CSS
PHP

Det er ok vis du kun kan en af tingene..

Jeg kan selv noget PHP og HTML, men er dog ikke så god til CSS, så det vil være godt vis du kunne det :)

Nå men vis der er nogle der vil så er i velkommen til at skrive her i tråden eller kontakte mig på PatricksgamerTag@live.dk

-Patrick :)

cristian
Moderator
Moderator
Kontakt:

Re: Et hjemmeside project - Nogen der vil være med?

Indlæg af cristian » 15. jan 2012, 19:43

Så vidt jeg forstår din ide, så mener du at der ikke nogle steder der kan sælge din template for dig.

Så det du ville lave er et sted, hvor du kan samle de templates som individuelle udviklere laver. Og så være mellem manden mellem køber og udvikler.

Er det mere eller mindre rigtigt forstået?

Brugeravatar
PatricksGamerTag
Rutineret
Rutineret
Geografisk sted:Nordjylland, Visborg

Indlæg af PatricksGamerTag » 15. jan 2012, 19:45

Ja, og nej..
Der er mange sider som sælger templates.. Det jeg tænker på er at sælge fulde hjemmesider.. Altså med login/nyheder og alt det der de fleste sider har.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Indlæg af ThomasI » 15. jan 2012, 19:48

Hej patrick :) ,

Ik for at knuse din idé, men se lige det her link:

http://www.amino.dk/virksomhedsbors/sae ... -teknologi

Der er der iøjeblikket over 400 forskellige sites til salg...

Hvis din idé er at sælge færdige hjemmesider som du laver for kunder, så er du nød til at finde et niche marked, da der er RIGTIG mange der ude som sælger færdige hjemmesider...

Besvar