Søgningen gav 26 resultater
- 11. aug 2012, 16:18
- Forum: PHP
- Emne: Donation system via Paypal
- Svar: 5
- Visninger: 9808
Re: Donation system via Paypal
Når du laver en donate Button kan du lave tekst felt til. 
- 13. jul 2012, 09:35
- Forum: Off topic
- Emne: Hjemmesideblokering?
- Svar: 9
- Visninger: 16336
Re: Hjemmesideblokering?
Jeg er ikke helt sikker på, hvad en cache er, men den viser det samme i både Chrome, Safari, Opera og Firefox URL'en er den samme, men i title står der "Index of /" i stedet for. Groft sagt er en cache et "midlertidiget lager". I forbindelse med en browser (som du sidder og kigger på nu) er en cach...
- 10. jul 2012, 20:45
- Forum: WordPress
- Emne: Opdatering af WP
- Svar: 3
- Visninger: 8408
Re: Opdatering af WP
Fedt
- 8. jun 2012, 08:20
- Forum: Off topic
- Emne: Mine spil fryser!
- Svar: 26
- Visninger: 47122
Re: Mine spil fryser!
Hej Josefine. Jeg har endelig et godt svar til dig. Du kunne evt. kigge efter et grafikkort der hedder: " ATI " Den vil opgradere dit GHz + forhøje dit memory ( Kun noget jeg har hørt fra en ven som har dette kort til en MacBook ) Jeg syntes selv du skulle prøve dette grafikkort eller spørger om det...
- 7. jun 2012, 10:16
- Forum: Off topic
- Emne: Mine spil fryser!
- Svar: 26
- Visninger: 47122
Re: Mine spil fryser!
Min PC's grafikproblemer forsvandt efter dette program?
- 7. jun 2012, 08:37
- Forum: Off topic
- Emne: Mine spil fryser!
- Svar: 26
- Visninger: 47122
Re: Mine spil fryser!
Hej Cristian.
Bare lige til din information er at jeg har postet noget i samme stil vdr. at hjælpe hende
Josefine, du bestemmer selv din hjælp men jeg vil sætte din grafik GHz op uden at opgradere dit grafikkort.
Bare lige til din information er at jeg har postet noget i samme stil vdr. at hjælpe hende
Josefine, du bestemmer selv din hjælp men jeg vil sætte din grafik GHz op uden at opgradere dit grafikkort.
- 6. jun 2012, 22:45
- Forum: Off topic
- Emne: Farveskema
- Svar: 2
- Visninger: 6146
Re: Farveskema
Super;-)
Re: Uhmm
Altså hvis du virkelig trænger til Dansk Support inden for ASP.
Kan jeg begynde at lære ASP derefter kan Thomas lave et forum til den
( Kun hvis du VIRKELIG har brug for dansk hjælp til ASP ) Ellers kan du jo bruge Youtube.
Kan jeg begynde at lære ASP derefter kan Thomas lave et forum til den
( Kun hvis du VIRKELIG har brug for dansk hjælp til ASP ) Ellers kan du jo bruge Youtube.
- 6. jun 2012, 20:51
- Forum: PHP
- Emne: <hr> hjælp.
- Svar: 2
- Visninger: 6779
Re: <hr> hjælp.
Du fx gøre så ledes: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <title>Min HR</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"> </head> <body> <h1>Min hr linje</h1> <p>Nedenfor kan du se min HR linje</p> <hr> <h5>Bagdenne Hr linje er H5 sk...
Re: textbox
Nåh, ja så ved jeg det desværre ikke. Men måske kunne du anskaffe dig et bb-forum og så se på dens koder og tage den derfra? Jeg ville også bruge Josefine's råd + jeg ville tage og sætte et bruger system op ellers kan du jo ikke finde rundt i hvem / hvad der skriver. Hej jeg skal for det første bru...
- 6. jun 2012, 19:29
- Forum: Off topic
- Emne: Mine spil fryser!
- Svar: 26
- Visninger: 47122
Re: Mine spil fryser!
Altså programmet virkede for mig, og fixede mine grafikfejl, hvis du evt. ønsker hjælp til opsætning af dette program kan du tilføje min skype eller MSN.
MSN: reaz-trool@hotmail.com
Skype: kaptainkanalen
MSN: reaz-trool@hotmail.com
Skype: kaptainkanalen
Re: textbox
Jeg ville også bruge Josefine's råd + jeg ville tage og sætte et bruger system op ellers kan du jo ikke finde rundt i hvem / hvad der skriver.Josefine skrev:Nåh, ja så ved jeg det desværre ikke.
Men måske kunne du anskaffe dig et bb-forum og så se på dens koder og tage den derfra?
- 5. jun 2012, 20:48
- Forum: Off topic
- Emne: Localhost kan ikke findes
- Svar: 14
- Visninger: 25965
Re: Localhost kan ikke findes
Hej alle Tak for jeres gode svar. Jeg har formatteret harddisken. Nu fungere det. Jeg kunne ikke bruge internettet før i dag. Så havde jeg nok brugt alle jeres forslag. Hvis der opstår flere problemer så skal jeg nok vende tilbage. Tak for hælpen. Mvh. C. Du henvender dig bare hvis der skulle være ...
- 5. jun 2012, 20:46
- Forum: Off topic
- Emne: Utviklerer/programmere søkes til stillinger i Norge
- Svar: 2
- Visninger: 6593
Re: Utviklerer/programmere søkes til stillinger i Norge
Vil gerne code for dig, men kommer ikke helt til Sverige;-)
- 5. jun 2012, 20:45
- Forum: PHP
- Emne: Opdatering af indhold virker ikke
- Svar: 5
- Visninger: 11784
Re: Opdatering af indhold virker ikke
Som Thomas siger kan det være noget du må have lavet forkert i din sql eller en id som ikke skulle være der.
Prøv tag et look på dit script og se i din sql.
Prøv tag et look på dit script og se i din sql.
- 5. jun 2012, 20:36
- Forum: Off topic
- Emne: Website med billeder.
- Svar: 18
- Visninger: 32069
Re: Website med billeder.
Også findes " Youtube " også
Ikke for noget, men lærte alt indenfor PHP, HTML, CSS. Der du kan evt. Bruge Nemprogrammerings Tutorials hvilket vil gøre det nemmere at forstå da det er dansk.
Ikke for noget, men lærte alt indenfor PHP, HTML, CSS. Der du kan evt. Bruge Nemprogrammerings Tutorials hvilket vil gøre det nemmere at forstå da det er dansk.
- 5. jun 2012, 20:30
- Forum: Off topic
- Emne: Mine spil fryser!
- Svar: 26
- Visninger: 47122
Re: Mine spil fryser!
Hej haha! Sidderlige lidt og griner fordi min ven også bøvler med sin MacBook pga. Grafikproblemerne. Jeg ved ikke helt præcis hvordan du tjekker din GHz på din MacBook Prøv den her side han viser hvordan du gør : http://superuser.com/questions/207810/how-to-find-out-the-processor-model-on-mac-and-m...

