Søgningen gav 2 resultater
- 27. dec 2011, 20:09
- Forum: CSS
- Emne: Størrelse problem
- Svar: 3
- Visninger: 7076
Re: Størrelse problem
Hej mange tak vil gerne prøve at bruge det lidt og se hvordan det vil gå xD
- 27. dec 2011, 05:58
- Forum: CSS
- Emne: Størrelse problem
- Svar: 3
- Visninger: 7076
Størrelse problem
Hej jeg heder jacob og jeg er igang med et stort project
jeg har et lille problem
når jeg sætter foreksempel:
<div width="50%"
eller:
body {
margin-right:25%;
margin-left:25%;
}
så ser det ikke ens ud på andre computere hvordan kan det være?
skal jeg bruge px istedet? kan se at mange bruger det..
jeg har et lille problem
når jeg sætter foreksempel:
<div width="50%"
eller:
body {
margin-right:25%;
margin-left:25%;
}
så ser det ikke ens ud på andre computere hvordan kan det være?
skal jeg bruge px istedet? kan se at mange bruger det..

